České CRM postavené na rozhraní Outlooku sklízí úspěchy i ve světě
Customer relationship management je strategie spočívající v budování vzájemně prospěšných vztahů se zákazníky. Jde o dlouhodobou spolupráci, která je obvykle mnohem výhodnější o proti jednorázovým zakázkám. Udržet si stávající klientelu však není snadné a bez vhodně zvoleného CRM softwaru takřka nemožné. Ale po kterém produktu stáhnout, když jich je na trhu tolik? Pokud používáte emailového klienta Microsoft Outlook, potěší vás, že se nebudete muset seznamovat s jiným prostředím. Můžete ho totiž povýšit na plnohodnotné CRM.
Řeč je o českém CRM, které se těší popularitě na celém světě a jehož kvality ho katapultovaly mezi nejlepší aplikace ve své kategorii v rámci testování na renomovaných zahraničních serverech. Velkou výhodou eWay-CRM je fakt, že využívá rozhraní Outlooku je s ním vzájemně synchronní.
Implementace robustního CRM může být komplikovaná a časově náročná. V případě eWay-CRM tomu tak není - jednoduše začnete používat nové funkce, které se objeví ve starém známém Outlooku. Na druhou stranu podotýkáme, že jde o plnohodnotné řešení a nikoliv pouhou náhražku CRM systému. Software zahrnuje všechny důležité funkce rozdělené do základních modulů - marketing, obchod, správa klientů, report, analytika, řízení projektu a mobilní přístup.
Pro ty z vás, kteří netuší, co je CRM systém: Jedná se o software pro pokročilou správu kontaktů, zakázek, projektů a souvisejících položek. Usnadňuje vzájemnou komunikaci s klientem i s členy týmu a umožňuje efektivní vedení reklamních kampani, analýzy informací a podobně. Ušetří vám spoustu času, zautomatizuje mnohé procesy a pomůže vám k lepším výsledkům.
České eWay-CRM si můžete vyzkoušet třeba hned teď, a to i bezplatně v základní verzi. Vystačíte-li si s 200 MB skladem a e-mailovou zákaznickou podporu, můžete mít kvalitní CRM zcela zdarma.
Publikováno: 31. 05. 2018 / Aktualizováno: 25. 06. 2023
Kategorie: Ostatní