Do čeho se při rozjezdu podnikání investuje?

Podnikání je svět, který láká nejednoho z nás. Mnozí lidé chtějí podnikat, chtějí se tímto způsobem postavit na vlastní nohy a chtějí se tak stát pánem svého času. Jenže podnikání není procházka růžovým sadem, velice těžký je hlavně start ve světě podnikání. Člověk musí vynaložit nejen velké úsilí, ale také musí investovat mnoho financí, aby se zapsal do podvědomí lidí a získal si tak první klienty nebo zákazníky. Z počátku podnikání se musí investovat do několika věcí. Do kterých? Prozradíme. Jak již bylo zmíněno, z počátku je třeba investovat do několika věcí. Je tedy třeba, aby rozpočet obsahoval aspoň pár tisíc korun. Bez nich to nejde. Právě peníze v rozpočtu se pak investují do níže uvedených nutností.

Investuje se do webové stránky

Bez webové stránky by to v současné době nešlo. Webová stránka je samozřejmost, nutnost. Měla by být dostatečně reprezentativní, měla by obsahovat všechny důležité informace, které obsahovat má. Potencionální zákazník nebo klient by měl na webové stránce najít vše potřebné a důležité, jako je sídlo firmy, čím se firma zabývá, případně by měla být uvedená otevírací doba nebo kontakt.

Investuje se do mobilní aplikace

Webová stránka je samozřejmost, není to ale dostačující. Je třeba investovat také do mobilní aplikace, která se dnes považuje za nejmocnější marketingový nástroj současnosti. Není to tak drahá záležitost, jak si možná myslíte, odborníci z APPKEE vytvoří mobilní aplikaci na míru dle vašich představ, a to jak pro Android, tak pro iOS.

Investuje se do reklamy

Bez reklamy by to taky nešlo, díky reklamě se dostanete do podvědomí lidí a díky reklamě budou lidé o vaší firmě vědět a budou ji znát. Dnes se investuje hlavně do internetové reklamy, optimalizace webových stránek a jiné online propagace. Majitel firmy APPKEE Libor Klapeč si tyto trendy uvědomuje a dodává, že „Rok 2019 je rokem sdílené ekonomiky, vrcholu digitální revoluce a firmy si dávno uvědomily důležitost internetu. Přes aplikaci si můžete objednat jídlo, taxík, rezervovat hotel, místo v restauraci, navigovat cestu na schůzku a řadu dalších už zcela běžných operací. Není nutné mít aplikaci s přelomovou funkcí, často stačí informace, protože informace, je to co nejvíce lidé v dnešní době potřebují. Starostové měst komunikují se svými občany formou digitální úřední desky, hotely informují o akcích na léto, sportovní centra nabízí věrnostní programy, rezervace a informace o dostupnosti služeb a tak můžeme pokračovat dále. Stále více uživatelů používá mobily a firmy, které se tomu přizpůsobí dříve, budou mít konkurenční výhodu.“

Publikováno: 28. 05. 2019

Kategorie: Ostatní

Autor: Milena Borůvková