Akvizice zákazníků vydělá jmění, virtuální asistent ušetří náklady

Jak uspět v byznysu a odlišit se před konkurencí? Tuto otázku se klade každý živnostník a majitel firmy, co má vlastní podnikatelský plán a hodlá s ním prorazit na obchodní trh. Není pochyb, že každý úspěch předchází tvrdá práce, trochu štěstí a dobrý marketing. Jedno bez druhého by nemělo požadovaný výsledný efekt.

Co dokáže virtuální asistent?

Aby váš byznys dostal zelenou a neměl jepičí život, buďte připravení chytit příležitost za pačesy a mějte přitom ostré lokty. Dobrou službu v oblastech financí, práva, administrativy nebo jazyků vám udělá virtuální asistent. Bude při vás stát v dobrém i ve zlém a pomůže vám zvládnout sekretářské práce. Ušetříte s ním čas i nervy. Asistent za vás vyřídí úřady, vyhledá informace, vytvoří reporty, doručí zásilky nebo naplánuje služební cestu. Vyjde vás mnohem levněji, než-li kmenový zaměstnanec, má široké pole specializace, jedná rychle a profesionálně, komunikuje on-line. Práci mu zadáte, jen když zrovna budete potřebovat, a zaplatíte jen čistý čas, který stráví plněním vašeho úkolu. Virtuální asistent garantuje proaktivní přístup, 100% zastupitelnost a rozličné operativní činnosti napříč požadovanými obory.

Akvizice zákazníků je tajemstvím úspěchu

Nejdůležitější činností v byznyse je akvizice zákazníků. Využít kontakty a proměnit je v zákazníky je kumšt, na který se specializují vyškolení odborníci. Dokáží apelovat na jedinečné prodejní argumenty, obrní se proti odmítnutí a domluví obchodní schůzky, které přinesou ovoce. Díky externímu call centru a personalizovanému callscriptu se zákazníci jen pohrnou.

Copywriting prodává

Aby byly vaše obchodní námluvy 100% úspěšné, nesmíte opomenout obsahový copywriting. Opřete svůj marketing o texty, které fungují. Dobrý copywriter zná způsob, jak si získat a udržet zákazníky, dosáhnout výsledků v marketingu a pomoci vytvořit osobitý brand. Má v malíčku cílovky, klíčovky a hraje vabank s vyhledávači. Že je to pro vás „španělská vesnice“ a nerozumíte ani slovo? Netrapte se. Svěřte se do péče MYTIMI, kde hravě marketing se strategií vaší firmy propojí. To budete koukat!

Publikováno: 03. 12. 2020

Kategorie: Ostatní

Autor: Milena Borůvková