Recenze Sony VAIO T13

V dnešní recenzi se podíváme na velmi oblíbenou značku – notebooky VAIO od Sony. Tentokrát přišli s třináctipalcovým dotykovým displejem. Design počítače vypadá velmi líbivě. Když je zavřený, určitě si povšimnete jeho tenkosti a lehkosti. Po otevření vás doslova udeří do očí černý rám displeje, který prudce kontrastuje s bílým provedením zbytku počítače. Tento neobvyklý jev ovšem vypadá zatraceně dobře. Nejvíce ale překvapí dotykový displej. To je totiž u klasického notebooku něco nevídaného. Musíme tedy ale hned na úvod říct, že je to velmi šikovně provedené. I když si možná budete myslet, že během práce s počítačem dotykový displej zas tak často nevyužijete, opak je pravdou. Kvalita displeje je nadstandardní, jeho vykreslení barev je velmi dobré. Procesor má dvě jádra s taktem 1,7 GHz. Operační paměť je 4 GB DDR3, celá tato kombinace zajišťuje celkem rychlý průběh všech operací. Samozřejmě nelze očekávat divy, leckteré hry a náročnější operace na něm sice rozběhnete, nečekejte ovšem, že se to obejde bez případných záseků a netrpělivého čekání. Jako operační systém slouží nové Windows 8. Potěší i docela dlouhá výdrž baterie, která při určitých podmínkách může vydržet i dvojnásobek toho, než jiné notebooky (hlavní výhodou zde jasně hraje menší, třináctipalcový, displej). Sony VAIO T13 je velmi dobrým pracovním nástrojem. Je menších rozměrů, lehký, navíc obsahuje dotykový displej, což se ukazuje jako velmi praktická pomůcka. Bohužel má tento počítač poměrně vyšší cenu, ovšem kdo hledá kvalitu, je s tímto faktem pravděpodobně smířen.

Publikováno: 12. 09. 2017

Kategorie: Notebooky a tablety

Autor: Milena Borůvková