Mobilní aplikace nejsou na ústupu. Statistiky mluví jasně
Každá firma využívá jiné marketingové nástroje. Zatímco některé sází hrdě na reklamní předměty, jiné zase investují do mobilní aplikace na míru, kterou si nechávají vytvářet profesionály ze společnosti APPKEE, kterou navrhl samotný zakladatel firmy Libor Klapeč. V minulosti se o mobilních aplikacích mluvilo jako o nejmocnějším marketingovém nástroji, ale jak je tomu nyní? Řada firem od mobilních aplikací dává ruce pryč, jelikož se domnívají, že jsou na ústupu. Ale je tomu opravdu tak? Statistiky naštěstí dostatečně jasně odpověděly!
Mobilní aplikace na ústupu nejsou
Nedávné statistiky mluví jasně - mobilní aplikace rozhodně nejsou na ústupu, a to ať už mluvíme o mobilních aplikacích pro operační systém Android nebo o mobilních aplikacích pro operační systém iOS. Aplikace tu zkrátka byly, jsou a budou a ještě dlouhou dobu se budou označovat za mocný marketingový nástroj. Vezměme v potaz fakta ze zmíněných statistik, která říkají, že skoro šedesát procent veškerého času stráveného na internetu zabírají mobilní aplikace. Během jedné minuty se jenom v App Storu stahuje přes padesát tisíc aplikací a průměrně se v každém mobilním telefonu nachází takových aplikací rovnou šestatřicet. Dokonce se každým rokem mění poměr doby strávené na mobilu, aktuálně se čas tráví na mobilu jen z dvaceti procent na webu, z osmdesáti pak v mobilních aplikacích. A každým rokem se více nahrává do karet mobilním aplikacím.Aplikace se staly součástí každodenního života
Už dávno nejsou aplikace jenom o zkracování volné dlouhé chvíle. Aplikace jsou dnes součástí každodenního života i proto, že řada z nich doprovází uživatele a pomáhá mu v mnoha životních situacích. GPS člověka přivede na místo určení. Skrze e-mail aplikaci si můžete vyřídit odkudkoli poštu a díky videím se cvičením hravě zvládnete shodit přebytečná kila. Dnes už nejsou mobilní aplikace jenom pro internetové obchody, ale těžit z nich mohou i obce a města.Publikováno: 28. 06. 2020
Kategorie: Smartphony