Příslušenství

Recenze SAMSUNG UE37D5520

Máme tu dalšího zástupce třiceti sedmi palcové LCD televize s LED podsvícením od Samsungu. Jak si povede?

Jak jsme již uvedli v úvodu, jedná se o obrazovku o úhlopříčce třicet sedm palců, tedy devadesát čtyři centimetrů. Tato obrazovka už dosahuje téměř obřích rozměrů, proto je nejvhodnější do velkých obývacích pokojů. Doporučená vzdálenost od obrazovky se uvádí jako dva až tři metry. Rozlišení je plné, tedy 1920×1080 bodů. Panel je LCDčkový s LED podsvícením, tudíž garantuje nějakou úsporu elektrické energie. Obnovovací frekvence je 100 Hz, což je standardní průměr. Dynamický kontrast je od výrobce označen jako Mega kontrast. Televize má speciální vestavěný světelný senzor nazvaný ECO senzor, který měří intenzitu a jas světla v místnosti, kde je televize umístěna, a podle toho automaticky reguluje jas obrazovky. Další technologie Wide Color Enhancer Plus zase upravuje barvy obrazu tak, aby působil co nejvěrohodněji. Díky funkci Connect Share zase můžete k televizi bezproblémově připojit jakýkoliv multimediální přístroj a přehrávat hudbu a videa nebo zobrazovat fotografie.

Televize má čtyři HDMI porty a dva USB vstupy. Zvuk zajišťuje dvojice reproduktorů, každý o výkonu deset wattů. Potěší hlavně hodnota udávané spotřeby, která dosahuje jen padesáti čtyř wattů.

Tato televize poskytuje velmi kvalitní a nádherný obraz za málo peněz. Koupi tohoto přístroje vám tak můžeme jen doporučit. Samsung opět nezklamal a dodal na náš trh skutečně kvalitní LCD televizi s LED podsvícením, která uspokojí i náročné uživatele.