Jak na stránky dostat zákazníky? Tipy pro rok 2022

Mít webové stránky je dnes standard. Samy o sobě však žádný obchod neudělají. Musí se na ně dostat potenciální zákazníci, tedy reální lidé se zájem o produkt či službu. Ale jak je na stránky dostat? Možností je celá řada. Dobrá Google reklama přivede na vaše stránky tolik uživatelů, že je nestačíte počítat. Google Ads (dříve Google AdWords) funguje spolehlivě jako švýcarské hodinky už od roku 2003 a vzhledem k rostoucí popularitě Googlu jakožto dominantního vyhledávače je jasné, že tato forma propagace bude jedničkou i v budoucnu. Obrovskou výhodou Google Ads je možnost velmi konkrétního cílení. Nevýhodou pak skutečnost, že nastavení kampaně tak, aby splnila svůj účel a nestala se prodělečnou položkou v rozpočtu marketingového mixu, není pro začátečníka vůbec snadné. Optimalizace, pravidelné kontroly a analýza vyžadují zkušenosti i čas. Vždy se však můžete obrátit na profesionály – třeba na visitero.sk.

Sociální sítě

Reklamu si můžete zaplatit také na sociálních sítích. Stejně jako v případě Google Ads je vhodné delegovat nastavení na někoho, kdo má prokazatelné výsledky. Sílu sociálních sítí samozřejmě může využívat i jinak. Pokud dokážete vytvořit zajímavý obsah, který přitahuje pozornost jako magnet, téměř jistě se vám za nějaký čas podaří oslovit cílovou skupinu i bez placené reklamy. Jen se musíte smířit s časovou náročností.

Reklama na YouTube

Ačkoliv je YouTube ve své podstatě sociální síť, zaslouží si samostatnou zmínku, protože se dle údajů agentury Median (výzkum MML-TGI) chlubí uživatelskou základnou čítající 8 milionů lidí. V podstatě to neznamená nic jiného, než že danou platformu používá celá internetová populace.

Reklamních formátů na YouTube je celá řada a výběr by měl jít ruku v ruce s povahou kampaně. Kromě videoreklam se nabízí také videa zobrazovaná v obsahu (Discovery Ads, dříve In-Display), reklama ve výsledcích vyhledávání, zařazení mezi doporučená videa a samozřejmě také In-Stream Ads, tedy reklamy umístěné před, uprostřed či na konci videa.

Publikováno: 25. 05. 2022

Kategorie: Ostatní

Autor: Milena Borůvková

Tagy: google ads | jak zvýšit návštěvnost webu | youtube reklama