Tip na software pro vymáhání pohledávek pro kontaktní centra

Řešit každého dlužníka individuálně je možné, dokud jich není moc. Jakmile jejich množství stoupá, oceníte automatické řešení, jímž je třeba software od VCC Live. Sám vyhodnotí situaci a vymyslí řešení. Pokud vám někdo dluží tisícovku, prostě ho požádáte o zaplacení. Jestliže někdo dluží deset tisíc, nabídnete mu splátky. Pokud jde o padesátitisícový dluh, pravděpodobně si s ním budete chtít telefonicky promluvit. Operátor, který s ním bude telefonovat, by měl o daném dlužníkovi vědět co nejvíce.

Debt collection software od VCC Live proto zobrazuje i historii zákazníka a další detaily. Zároveň ukazuje platební transakce v reálném čase a nabízí přizpůsobitelné nástěnky, na nichž můžete pozorovat metriky dle svého výběru. Dají se samozřejmě i exportovat. Rozhraní je přehledné, ovládání zvládne průměrně zdatný uživatel počítače. A kdyby se objevil nějaký problém, vždycky je na telefonu podpora.

Když máte dlužníka na telefonu, je nejlepší z něj peníze dostat hned. Ne že vám je pošle na účet. Ne že vám je přijde splatit na pobočku v hotovosti. Prostě hned, prostřednictvím telefonu. Díky nástroji VCC Live Pay je možné i tohle. Klient na svém telefonu naťuká číslo své platební karty, její platnost a kód, software to vše zpracuje a přes platební bránu provede platbu. Vše je plně bezpečné a jednoduché, působí to důvěryhodněji, než když by klient diktoval údaje o své platební kartě operátorovi na telefonu. I tohle se bohužel stále děje, a nejen u malých firem. Řešení, jaké nabízí VCC Live, je málo a spousta společností o nich ani neví.

Publikováno: 30. 07. 2020

Kategorie: Ostatní

Autor: Milena Borůvková