Tip na software pro vymáhání pohledávek pro kontaktní centra

Pracovníci kontaktních center mnohdy nemají vůbec snadnou práci. Kolikrát musí řešit skutečně nepříjemné záležitosti, například vymáhání dluhů. Jak přimět zákazníky zaplatit a jakou formou jim splacení dluhu nabídnout? Se speciálním softwarem je tohle všechno jednodušší. Programů zaměřených přesně na tuto oblast moc nenajdete. Výjimkou je debt collection software from VCC Live. Hodí se pro různé komunikační kanály včetně telefonu, ocení ho zejména call centra a obecně kontaktní centra všech větších firem.

Nechte software pracovat za vás

Řešit každého dlužníka individuálně je možné, dokud jich není moc. Jakmile jejich množství stoupá, oceníte automatické řešení, jímž je třeba software od VCC Live. Sám vyhodnotí situaci a vymyslí řešení. Pokud vám někdo dluží tisícovku, prostě ho požádáte o zaplacení. Jestliže někdo dluží deset tisíc, nabídnete mu splátky. Pokud jde o padesátitisícový dluh, pravděpodobně si s ním budete chtít telefonicky promluvit. Operátor, který s ním bude telefonovat, by měl o daném dlužníkovi vědět co nejvíce. Debt collection software od VCC Live proto zobrazuje i historii zákazníka a další detaily. Zároveň ukazuje platební transakce v reálném čase a nabízí přizpůsobitelné nástěnky, na nichž můžete pozorovat metriky dle svého výběru. Dají se samozřejmě i exportovat. Rozhraní je přehledné, ovládání zvládne průměrně zdatný uživatel počítače. A kdyby se objevil nějaký problém, vždycky je na telefonu podpora.

Nechte dlužníky platit třeba hned přes telefon

Když máte dlužníka na telefonu, je nejlepší z něj peníze dostat hned. Ne že vám je pošle na účet. Ne že vám je přijde splatit na pobočku v hotovosti. Prostě hned, prostřednictvím telefonu. Díky nástroji VCC Live Pay je možné i tohle. Klient na svém telefonu naťuká číslo své platební karty, její platnost a kód, software to vše zpracuje a přes platební bránu provede platbu. Vše je plně bezpečné a jednoduché, působí to důvěryhodněji, než když by klient diktoval údaje o své platební kartě operátorovi na telefonu. I tohle se bohužel stále děje, a nejen u malých firem. Řešení, jaké nabízí VCC Live, je málo a spousta společností o nich ani neví.

Publikováno: 30. 07. 2020

Kategorie: Ostatní

Autor: Milena Borůvková