3 skvělé triky, jak z Facebook reklamy vytěžit maximum

Internetový marketing je dynamický obor a prochází neustálým vývojem. Nejinak je tomu u specifické disciplíny, kterou by neměl podcenit nikdo, komu nejsou lhostejní potenciální zákazníci s aktivním profilem na Facebooku (tedy většina populace). Obrovskou výhodou největší sociální sítě na světě je možnost inzerovat mnohem levněji oproti ostatním PPC reklamám. Nároky na inzerenty však rostou úměrně s rozšiřující se nabídkou kampaní – více než deset typů je zkrátka mnohem více než pouhá propagace příspěvku, která před lety představovala jedinou možnost, jak na Facebooku inzerovat. Proto jsme pro vás připravili několik praktických tipů, díky kterým bude vaše propagace mnohem efektivnější.

1. Remarketing jako nepsaná povinnost

Reklama na Facebooku, stejně jako reklama Google Adwords, umožňuje tzv. remarketing. Nebude-li ho používat, zbytečně spoustu zákazníků přenecháte konkurenci. Nastavit kampaň tak, aby uživatelům „nedala pokoj“, přitom není vůbec složité.

2. Měření počtu konverzí

Proč nepodcenit měření konverzí a sledovat částky, které uživatelé utrácí? Důvod je prostý: vaše peníze. Nespokojte se s vědomím že lidé klikají na vaše reklamy – chtějte vědět, nakolik fungují a průběžně je optimalizujte.

2. Cílení na specifické skupiny uživatelů

Kdo nenamíří, zasáhne cíl jen sporadicky – a zcela náhodně. I reklama na Facebooku je mnohem úspěšnější, pokud ji inzerent podsune lidem, u nichž má potenciál zaujmout. Možností cílení je přitom poměrně dost: Facebook umožňuje nastavit vlastní okruhy uživatelů (např. na základě konverzí), lokality, věk a pohlaví, jazyk a mnohé další filtry. Pokud vám došlo, že vaše stávající Facebook kampaně jedou ne na půl, ale jen na desetinu plynu, optimalizujte je a začněte ze sociální sítě s největším dosahem těžit více než doposud. Anebo se rovnou obraťte na marketingové specialisty, kteří to udělají za vás. A pravděpodobně mnohem lépe.

Publikováno: 24. 10. 2019

Kategorie: Notebooky a tablety

Autor: Milena Borůvková